čtvrtek 26. července 2012

100 followers giveaway!

Prakticky sice jeden follower chybí, ale já věřím, že se brzy někdo nový přihlásí, takže mi nic nebrání v tom uspořádat giveaway jako poděkování za to, že chodíte na můj blog :-)
Když jsem Knihánkov zakládala tak jsem netušila, že se jednou k odběru článků přihlásí tolik lidí. Pro mě by bylo úspěchem třeba jen 10 pravidelných čtenářů. Někdy je méně více :) Ale když Vás něco baví, je fajn, že se najde někdo, kdo k Vám na blog zajde a na články se podívá ( a nebo si je ještě lépe přečte :D :) ).
Opravdu Vám moc děkuji. Tvorba blogu mě moc baví a dodává mi to energii. U natáčení videa se vždycky zabavím a psaní  článků je pro mě taky radostí. Také moc ráda chodím k Vám na blogy a z nového článku mám vždycky velkou radost :-)
Takže děkuji za to, že sem chodíte a že se přihlašujete jako pravidelní čtenáři // followeři :)
Jako malou odměnu 2 z Vás získají knížky. Jaké? Pojďme se na to podívat!!





Knihy do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, za což moc děkuji :-)

Ještě jednou Vám za všechno děkuji - za komentáře, maily , prostě za všechno :-) Jste super!! Přeju všem hodně štěstí!!


  • Soutěž je pro obyvatele České republiky
  • Soutěží se od 26.7. do 12.8.

21 komentářů:

  1. Jo jsem číslo 100. :))
    Knížky to jsou skvělé a soutěž končí na moje narozeniny, že by nějaké znamení? :D :) Uvidím, jestli se zapojím.
    Každopádně se vůbec nedivím, že tvůj blog má rádo tolik lidí. Podle mě se totiž vyrovná blogu Abyss. Ty videa, které sem dáváš jsou suprový. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Ty jsi 100? jupííí!! a díky moc, udělala jsi mi velkoou radost! :)) Budu ráda, když se zapojíš ;)

      Vymazat
    2. Jo a jako Abyss nejsem :D Díky moc, je to krásné přirovnání, ale ne :D :)
      A já se ani nesnáším být jako někdo, každý je originál :)

      Vymazat
  2. Gratuluju ke 100 :) Zasloužíš si to, ty jeden super človíčku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak velikananánská GRATULACE ke 100 :)) Jinak děkuji za soutěž obě knihy vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog je skvělý, proto se není čemu divit že už máš tolik pravidelných čtenářů..:) Moc gratuluji a jen tak dál, držím palce..! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Síce sa ako slovenka nezapojím, ale gratulujem a súhlas, zaslúžiš si to.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych klidně na Slovensko poslala, ale mamka nechce, povolila jen ČR :( Takže se moc omlouvám :(

      Vymazat
  6. Rodaw, mockrát ti gratuluju, určitě si to zasloužíš a věřím, že jich zanedlouho budeš mít ještě mnohem mnohem víc, protože máš úžasný blog! Za soutěž děkuji, ceny jsou opravdu lákavé.
    Můžu se ještě zeptat - ty jsi Morovou ránu četla? Už pár měsíců ji mám doma a pořád se k jejímu čtení nějak nemůžu donutit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, strašně moc děkuji :))
      Morovou ránu jsem ještě nečetla, ale taky ji mám doma :)

      Vymazat
  7. Má milá, dnes se mi KONEČNĚ podařilo zajít na poštu. Doufám, že výhra ti přijde co nejdřív a omlouvám se, že náramky jsou jenom tři. Časově je pro mě náročné je plést, ale neboj! Až se mi zase někdy bude chtít plést, několik jich ještě upletu a pošlu zbytek :) Abys nebyla ochuzena. Slíbila jsem balíček, ale čas je mrcha a já ho zase tolik nemám.

    Zatím se měj hezky :)
    Aynarra Tulrgar | misudai.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupííí! A tři bohatě stačí! Díky díky díky! Teď odjíždím na dovolenou, ale až přijedu za týden domů, tak se mám na co těšit!! :)

      Vymazat
  8. Páni...už tolik followerů...gratulace!! :-)
    každopádně....dneska jsem dočetla Inkarceron a musím říct...nic moc.Nápad byl super ale přišel mi tak trochu nedotažený.Něco mi v té knize prostě chybělo. Claudie,která byla popsána jako velká osobnost mi nepřišla tak výrazná jak by mohla být.Takže 2.díl radši ani část nebudu (Esu mi stejně řekla o čem je a moc mě to nenadchlo).Jinak mám od Esu půjčený Inheritance!! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se sice Inkarceron líbil, ale znám hromadu lidí, kterým se tak moc nelíbil, takže klid :) a díky moc :)
      A Ty máš Inheritance? A DŘÍV NEŽ JÁ? No holka styď se! :DD :))

      Vymazat
    2. Takže ti pak budu spoilerovat :DD (ne neboj...vím jak mě to štvalo u Vreči,takže ti to neudělám)...kdy budeš mít Inheritance ty?

      Vymazat
    3. .. já vůbec netuším.. ale chtěla bych celou sérii dočíst, tak snad do září :D teď je tolik knížek!! no asi si nechám inheritance na začátek školního roku :) ať tu školu nějak přežiju!

      Vymazat
  9. Gratuluji ke stovce! .. :)
    A děkuju moc za možnost si zasoutěžit! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com