úterý 18. prosince 2012

Knižní chvilky 5

Všechny Vás zdravím!
Nadešel čas pro další Knižní chvilky, opravdu skvělý projekt od TerezZ. Stále čtu knihu Trest pro hříšné (ach ten čas!!) a opravdu se mi líbí. Uvidíme, jak se to rozvine dál, ale zatím rozhodně palec nahoru! :-)
Taky musím co nejdřív natočit Týden s knížkou. No.. mám co dělat :o)
Nejmenší miminko :-*


Frajer Arínek

Vannie, která si u nás už začíná zvykat a je to opravdu úžasná kamarádka :)

Babiččino křeslo, ale i tak si do něho někdy vlezu :-D

A tady je ten poklad!!

Začala jsem na straně 135

Káva :-* a lentilky (v té době už samozřejmě snězené :P :D )

10 komentářů:

  1. No jo, kafe... :D Super!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná rodinná pohoda ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem to dočetla a nemám slov,a ten konec!Musím jedině doporučit,a asi nevydržím čekat na další díl. ;D A jsem ráda,že se ti ty GG videa líbí(snad ;D),pokoušela jsem se vybírat moje nejmilovanější :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pejsi jsou krásní! :) jinak o této knize slyším prvně. :))

    OdpovědětVymazat
  5. O té knize jsem ještě bohužel neslyšela, každopádně skvělé fotky číší z toho příjemná atmosféra :), a ty tvoji psí mazlíčci jsou vážně překrásní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, Cvrček jaké miminko malinké :) Kdo mu pletl ten úžasný svetřík? :) A lentilky! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com