sobota 6. července 2013

Den s .... - úvodní článek

DEN S aneb nový projekt
Ahoj! Všechny Vás zdravím a přeju krásné sobotní odpoledne :)*
Jak užíváte soboty? Já dobře, dnešek si užívám :) Prostě skvělý den! A víte co? O mém dnešním dnu se dozvíte více, už večer. A právě tohle souvisí s novým projektem, který jsem vymyslela:))

Možná (asi) víte, že jsem "tvůrce" teď už pravidelného meme Týden s knížkou. Jsem ráda, že se do něho už tolik z Vás zapojilo. Děláte mi radost! Ani nevíte, jak velkou :)) No a dneska ráno mě napadla myšlenka k dalšímu meme, které zde na blogu bude probíhat :)

Den s Rodaw - v mém případě. Pokud se Vám však projekt zalíbí, určitě se můžete také zůčastnit! Potom to už bude ale jiný den - např. Den s Nikol, Den s Katkou, Den s Vítkem, Den se Strašpytlíkem :D atd... Jak budete chtít! :)

O co půjde? Můžete točit klidně i videa, v mém případě půjde o fotky doplněné textem (ať nemáme převideováno, haha :D). Zkrátka průběh mého dne. Co budu chtít vyfotit, to vyfotím a pak sem šoupnu :) Ať už jídlo, nějakou činnost, radost.. cokoli! Záleží na tom, co budete chtít :))

Ode mě článek už dnes! Půjdete do toho taky? :))

9 komentářů:

  1. Tohle jsem chtěla dělat přes dovolenou. Natáčet a pak to hodit na blog. :) Takže se určitě zapojím, ještě nevím kdy a s čím, ale meme je to skvělé. :) Jen doufám, že to ostatní bue zajímat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, ráda bych to vyzkoušela, pokud tedy přesvědčím svůj foťák, aby nějak rozumně fungoval :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní projekt, kámo! Jdu do toho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uvidím, zda se zůčastním, ale projekt je to hezký :D
    Takové oživení blogu :) Pěkný nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý, já snad do toho půjdu, ale nerada bych, aby to skončilo tak, že zase něco naslibuju a pak nic nenapíšu :D Takže uvidíme, rozhodně to zní skvěle! ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad, popřemýšlím nad tím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jdu do toho! Jsou prázdniny a mohlo by to být zajímavé! :-)
    Super nápad :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com