čtvrtek 8. května 2014

Hon - recenze

Název: Hon (HUNT)
Autor: Andrew Fukuda
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 304
Anotace:Jak zůstat na živu ve světě, kde jsou lidé považováni za pochoutku a všichni touží po jejich krvi?Pravidla jsou jasná: nesmát se, nepotit se, neupozorňovat na sebe. A hlavně – nezamilovat se do jedné z nich!Gen se liší od všech ostatních. Nedokáže běžet rychlostí blesku, sluneční světlo ho nezabije a nemá neukojitelnou touhu po krvi. Není upír, je člověk.Je vybrán, aby se zúčastnil honu na poslední lidi. Jeho pečlivě utajovaný život se hroutí. Skupina bezcitných lovců začíná tušit, že s ním není něco v pořádku. Seznámení s dívkou v něm probudí city, které do té doby neznal.Gen našel něco a někoho, za co má cenu bojovat, a jeho potřeba přežít ve světě plném nemilosrdných dravců je stále silnější...
Moje recenze: 

Za knihu mnohokrát děkuji nakladatelství FRAGMENT :-)

6 komentářů:

  1. Ahoj :)
    Jsem ráda, že začal víkend a já si mohla najít čas na tvoje videa =)
    Hon si musím určitě přečíst - vypadá skvěle! Už si ho píšu na můj knižní seznam.
    A nesmím zapomenout na to, že scénky byly fakt dobré! Určitě je ještě někdy do videa zařaď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenzi Rodaw :)
    Hon vypadá na zajímavou knížku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze! Ty scénky byly fakt super! Hon jsem si jednu dobu chtěla přečíst, jednu dobu potom zase ne a teď váhám. Ale mluvíš o ní moc pěkně, takže jí možná dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  4. na Hon jsem hrozně zvědavá a pevně doufám, že se mi bude líbit taky tak moc jako tobě :-) jinak super video, ty "filmové" vsuvky byly bezva, ale je mi jasné, že to fakt dá hodně práce a přemýšlení jak to udělat. takže držím pěsti do dalších videí a nápadů! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně s eti tahle recenze povedla, ty vložené části jsou skvělé. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tato recenze byla super! Na knihu jsi mě nalákala a nejspíš si ji přečtu, i když nemám ráda upíry :).

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com