úterý 6. května 2014

Snídaně u Tiffanyho - recenze

Název: Snídaně u Tiffanyho (Breakfast at Tiffany's)
Autor: Truman Capote
Nakladatelství: Odeon
Počet stran: 96
Anotace: Capoteho novela Snídaně u Tiffanyho je prózou nepříliš rozsáhlou, svým významem se však řadí k pilířům americké literatury. Hrdinka knihy, Holly Golightlyová, je dívka lehčích mravů, která má za sebou tvrdé dětství a chce za každou cenu dosáhnout úspěchu. Protože to neumí jinak, prostředkem je jí vlastní půvab a slabůstky starších bohatých pánů.
Kniha na Goodreads: Tady

Za knížku mnohokrát děkuji nakladatelství ODEON :-)

Moje recenze: 


2 komentáře:

  1. musím říct, že jsem knihu nečetla, ale viděla jsem film a abych byla upřímná... moc se mi nelíbil. samozřejmě Audrey Hepburn hraje skvěle a já ji mám hrozně moc ráda, také se mi líbila ústřední píseň Moon River (ta je skutečně kouzelná), ale... nebylo to ono. ten příběh něco postrádal a asi si knihu číst zatím nebudu. jednou možná, ale někdy v blízké době jistě ne...

    jinak pěkná recenze, objektivní... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. já ji četla asi před dvěma lety, nebo tak nějak a vím, že se mi líbila docela dost, mám pocit, že jsem ji i celkem zhltla rychle a to bude asi důvod, že si vůbec nepamatuju, o čem to vlastně bylo :D ostuda! Asi si ji budu muset někdy přečíst znova... jinak fajn recenze, i když tobě zrovna nesedla, však co, vždyť všechno každýmu nesedne :) a já si občas i ráda poslechnu odlišnou recenzi na jinak vychvalovanou knihu.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com