sobota 30. srpna 2014

Útes - recenze

Název: Útes (THE REEF)
Autor: Nora Roberts
Nakladatelství: Alpress
Vydáno v ČR: 2002
Počet stran: 392
Anotace: Mladá úspěšná archeoložka se marně pokouší najít další ze ztracených pokladů - legendární amulet nazvaný Prokletí Angeliky. Tento úkol je tak náročný, že si hrdinka jako partnery k jeho splnění musí přizvat dvojici bratrů - potápěčů. Avšak čím blíže pronikají k pokladu, tím zřetelněji vyvstávají různé podivuhodné okolnosti, zamlžené skutečnosti, záhadné hrozby. Překvapivě se vynoří i temná minulost potápěče Matthewa. Do děje vstupují také nečekaně rozjitřené city... Podaří se vůbec, aby byl slavný amulet vypátrán?
Moje recenze:










3 komentáře:

  1. Skvělá recenze, video mě moc bavilo, tak jako vždy :) Na knihu jsi mě v podstatě nalákala, takže si ji budu muset přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká recenze, kniha musí být skvělá. :-)
    Fotky se ti také moc povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenze, zní to moc hezky :-).

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com