úterý 16. prosince 2014

VZDOR (Sarah Crossan) - recenze

Název: Vzdor (RESIST)

Autorka: Sarah Crossan
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání v ČR: 2014
Anotace: Bea, Alina a Quinn jsou na útěku. Odstartovali povstání a byli nuceni odejít z kapsule, jediného místa, kde je dostatek kyslíku. Bea přišla o rodinu, Alina ztratila domov a Quinn výsadní postavení. Podaří se jim přežít v nebezpečné Divočině? Mohou dokončit revoluci, již začali? V patách jim je mladý voják ze Speciálních jednotek a jejich jedinou šancí je zůstat pohromadě, přestože je okolností nutí se rozdělit. Budoucnost lidstva je v ohrožení a tito čtyři mladí lidé se musí rozhodnout, kde leží jejich loajalita.
Moje recenze:  Mnohokrát děkuji nakladatelství Baronet, že mi knížku poslalo ♥ :-)

2 komentáře:

  1. KOUZELNÁ obálka! To MUSÍM mít doma...jinak povedené! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Už ji mám doma a teď se na ní těším ještě víc *.* :) Už tak Dech byl dost skvělej... a u Vzdoru už asi ani nebudu spát :D
    Evží*

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com