neděle 18. ledna 2015

Měsíční Chvástačka || PROSINEC 2014

Ahojky, všechny Vás vítám u dnešního nedělního videa! :)
Tentokrát je to další Měsníční Chvástačka- prosincová :) Za prosinec máme spoustu nových knih! Tak se na to pojďme společně podívat :-)
Všem Vám přeju co nejhezčí konec víkendu a vstup (tou pravou nohou) do nového týdne :-)

9 komentářů:

  1. Téda jo! Prosinec byl u vás opravdu úžasný měsíc na tituly knih! Jedna je lepší než druhá! Zrovna zítra se chystám do Neoluxoru a koutku Buxu. Na seznamu mám mimo jiné i Devátou dívku a Temné šílenství. To si pořídím rovnou i s Mrazivým tichem, protože Bux má na tento komplet momentálně úžasnou cenu 378Kč. Ještě jsi mě moc nalákala na Nejtemnější hodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 378 Kč je úžasná cena, rozhodně jdi do toho!! :)
      Moc děkuju za krásný komentář :)

      Vymazat
  2. Čistý si už dlho chcem prečítať 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ááá, jsem tu poprvé a musím říct, že je to tu úplně nádherné ♥ Videa jsou skvělá, máš hrozně příjemný hlas!:)) Série Zbožňuju, je naprosto skvělá, čte se úžasně!:)) Život jedna báseň je jedna z mých absolutně nejoblíbenějších knih vůbec, tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit!:))

    recenzenaknihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život jedna báseň je úžasná kniha! Už ji mám přečtenou a fakt se mi moc moc líbila :) Děkuju za krásný komentář ♥

      Vymazat
  5. Moc ti to ve videu slušelo :) a v prosinci se vám nashromáždilo moc pěkných knížek :).

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com