čtvrtek 28. ledna 2016

KNIŽNÍ LÁKAČKA ✰ ÚNOR 2016




Knihy o kterých ve videu mluvím:
• Láska za čaůsů cholery
• Druhé jaro Mimi Tulipanové
• Sršeň létá v noci
• Tvrďáci
• Marnotratný syn
• V tichu
• Zimní koruna
• Bouřlivé vyznání
• Jména čísel
• Láska na druhý pokus
• Milenci v Londýně
• Kaleidoskop srdcí
• Láska a lítost
• Navždy s tebou
• Návrh
• Falešný třpyt
• Jak najít lásku
• Silueta
• Grey
• Dám ti slunce
• Zrcadlení
• Skrytá těla
• Matkou ze dne na den
• Dobrý život
• Psí hrdinové- Tajné úkoly a obětavá služba
• V patách Elize Cynsterové
• Svědek, který nic neviděl
• Oheň
• Sanctum
• Brooklyn
• Poslední výkřik

5 komentářů:

  1. V únoru mě nezaujalo nic, ale na březen mám v plánu Útěk do Mombasy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super video! Děkuji za spoustu zajímavých tipů, které určitě půjdu obhlédnout do knihkupectví! :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nic si z toho nedělej, já mám tvá videa ráda právě díky té přirozenosti a uvolněné atmosféře :) u "doufáte" jsem se zasmála :D zaprvé si určitě chci přečíst Marqueze, protože magický realismus je můj oblíbený žánr a ještě mě zaujala ta česká kniha V tichu :) mam pocit, že je to u nás, co se týče prózy, čím dál tím lepší. Možná si přečtu jména čísel, ale záleží, na kolik to bude pro mě stravitelné, je to s knihami na taková témata docela těžký :/

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné video! Docela máš pravdu s tou knihou Grey. Možná už to je kvůli penězům, ale osobně se na ní těším. Nevím zda jsi to četla, ale myslím, že zde bude hodně jeho minulosti, jelikož ta se hodně řešila v knihách :) Uvidím! :) Btw. Mohu tě poprosit, podíváš se na gmail? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem na únor se těším, čekají mě zlaté narozeniny!

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com