čtvrtek 4. února 2016

MĚSÍČNÍ CHVÁSTAČKA ✰ PROSINEC 2015



Knihy o kterých mluvím ve videu:
- Biokuchařka Hanky Zemanové
- Harry Potter a káměn mudrců
- Vegetarián Labužník
- Můj psí život
- BioAbecedář Hanky Zemanové
- Kuchařka ze Svatojánu
- Kuchařka ze Svatojánu: Zahrada na talíři
- Vegetariánská kuchařka
- Lahodně s Ellou
- Bellagrand
- Nevinná krev
- Umři znovu
- Rosiin sladký krámek snů
- Neklidné kosti
- Hřích andělů
- Pamatuji si vás všechny
- Pusinka
- V divočině
- Nevinnost
- Nezvěstná
- Vlk
- Zemři se mnou,sestřičko
- Co se přihodilo zvěrolékaři
- Dáma z popela
- Ostrovy splněných snů
- Porodní bába z Benátek
- Izolovaný
- Nejtemnější večer roku

4 komentáře:

  1. Ahoj Rodaw :-) Když se Ti líbí lékařská tematika v knihách, to by Tě mohla oslovit i série Vykladačka smrti od Ariany Franklin, což jsou historické detektivky (místy dost napínavé) ze středověké Anglie (12. století). Pokud jsi nečetla, rozhodně doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuchařky ze Svatojánu můžu opravdu doporučit, jsou úžasné, vařím z nich pro celou rodinu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rodaw...vždycky jsem ráda, když zveřejníš nové video a já můžu čerpat inspiraci na nové knihy :) Dokonce jsem si je teď i tak trochu sepsala na blogu a žasla jsem, kolikrát jsem si vzpomenula, že jsem u tebe slyšela na nějakou z těch knih zmínku :) Kdyby ses nudila, tak odkaz zde: http://fitblanka.blogspot.com/2016/02/precteno-v-roce-2015-12.html
    Tvůj blog i youtube kanál mám moc ráda, takže jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Harryho ilustrovanou verzi akorát čtu a je to moc fajn, zvlášť když je to doplněno o opravdu krásné ilustrace. Mám doma i normální vydání, ale přiznám se, nikdy jsem jej nepřečetla. Trochu se i stydím, ale jak jsem viděla filmy.. už jsem se k tomu nikdy nedokopala. A tak jsem ráda za tuhle ilustrovanou verzi, kdy se díky tomu aspoň konečně k tomu čtení dostanu:)

    Pusinku bych si opravdu moc chtěla přečíst, ale bohužel mám teď tolik knížek v plánu a doma v knihovně nepřečtených, že to budu muset teď v kritické chvíli, kdy nebude moc penízků z brigády, nějak vydržet a neutrácet. Takže aspoň snad snížím číslo nepřečtených knih v knihovničce :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com